Kaip Padidinti Hook Rate Facebook Reklamose?
Ar tavo Facebook reklamos kabina? Tai yra klausimas, kurį turėtų užduoti kiekvienas reklamos kūrėjas. Hook rate’as, arba kabinimo rodiklis, rodo, kiek procentų žmonių, pamačiusių jūsų video reklamą, pažiūrėjo bent 3 sekundes. Aišku, tikslas yra kuo didesnis hook rate’as – idealu būtų 30 procentų ir virš. Didesnis hook rate’as reiškia daugiau pasiekimumo už mažesnę kainą, o tai gali virsti į didesnius pardavimus.
Kaip matyti savo hook rate’ą? Pirmiausia, tau reikia užėti į Facebook reklamos tvarkyklę. Ten paspausk ‘Custom’, tada ‘Customize Columns’. Pasirink ‘Create Custom Metric’. Dabar, kai esi šioje sekcijoje, ieškok metrikos, įrašydamas ‘3 seconds video plays’. Tada dalink šį skaičių iš ‘Impressions’.
Užsivadinam savo metriką ‘Hook Rate’, pasirinkam procentą ir nusprendžiam, kas nori matyti šitą Hook Rate – ar visi, ar tik tu. Aš noriu, kad visi matytų, todėl spaudžiu ‘kurti metriką’. Dabar, kai grįžti į ‘Custom’, turėtum matyti savo sukurtą metriką. Paspausk ‘Apply’. Dabar turime hook rate, kuris šiuo atveju yra 25,24%.
Jeigu nori daugiau naudingo turinio, tai sek mano profilį. Ačiū už dėmesį!
[Pridėti atitinkamą paveikslėlį iš nemokamų platformų]